Jdi na obsah Jdi na menu
 

Zpět

Operation Hradkistan Freedom

 

1.      Úvod

1.1.            Název akce: HVV5 - Operation Hradkistan Freedom

1.2.            Datum: 11-12.6.2011

1.3.            Frakce:

1.3.1.                  Hornovsacká aliance (HVSA)

1.3.1.1.            ANH

1.3.1.2.            5th SFG

1.3.2.                  Hrádkistánci (domorodé obyvatelstvo)

1.3.2.1.            OSVK

1.3.3.                  Rožnovský Taliban

1.3.3.1.            Airstrikers + zbytek

1.4.            Sraz:

1.4.1.                  11.6.2011, v čase 1700, místo bude upřesněno před akcí

1.5.            Čas průběhu akce

1.5.1.                  Předpokládaný START 1800 sobota 11.6., KONEC nejpozději 1200 neděle 12.6.

1.6.            Na tuto akci berte jen zkušené lidi ve věku 18+, nebo mladší s „mozkem“ kteří jsou již pořadateli dobře známí.

1.7.            Dopředu všechny upozorňuji, že místo akce není oficiální, akce probíhá v opuštěné staré pískovně, která již není využívána. Pouze se po ní chodí sem tam projíždět jezdci na koních, či teréních motocyklech. Proto dbejte na slušné chování při střetu s náhodnými civilisty a na bezpečnost především.

1.8.            Cena akce je 30 Kč, které budou použity na úhradu herních předmětů

2.      Situace

2.1.            Jelikož Karlovští Separatisté už dlouho úspěšně obchodují s drogami ve státě Nový Hrozenkov, senátor Dygalo spolu s hlavami státu museli najít nové řešení jak zabránit této narkomafii v jejím dalším vzestupu. Vzal to tedy z opačného konce a namísto obrany státu před narkomafií chce utnout procesy drog přímo u zdroje.

Nový Hrozenkov tedy uzavřel dohodu společně se západním Vsetínem a vytvořili tzv. Hornovsackou alianci. Vsetínský prezident požádal ředitele firmy Mercenaries a.s. Dooma Killmana, který má již zkušenosti s boji proti Rožnovanům, aby sestavil speciální jednotku, která bude vyslána společně s novohrozenkovkými vojáky v rámci aliance, na zahraniční misi s podtitulem „Operation Hradkistan Freedom“. Dygalo i vsetínský prezident Czuneg dobře vědí, že Hrádkistán je bohatý na nerostné suroviny, takže kromě omezení obchodu narkomafie, by na této misi mohli i něco vydělat.

Místní obyvatelstvo je chudobné a jediný příjem pro ně je z prodeje vypěstovaného máku Rožnovskému Talibanu. Ten z něj vyrábí opium pro zásobování svých bratrských jednotek Guerill, které je dále využívají v obchodu s Karlovskými Separatisty.

3.      Úkol

3.1.            Hornovsacká aliance

3.1.1.                  Patrolování

3.1.2.                  Zavést novou obživu domorodému obyvatelstvu

3.1.3.                  Likvidovat případná ohniska Talibanu.

3.2.            Hrádkistánci

3.2.1.                  Vydělat co nejvíce peněz (např. pěstováním máku)

3.2.2.                  Vydělat co nejvíce peněz

3.2.3.                  Vydělat co nejvíce peněz :-D

3.3.            Rožnovský Taliban

3.3.1.                  Vyrábět opium z máku a následně jej prodávat

3.3.2.                  Ničit síly HVSA při jejich patrolování

3.4.            Celkově pro všechny

3.4.1.                  Frakce nehrají na body. Každý voják hraje sám za sebe a jeho úkolem je nasbírat co nejvíce životů. Jedna z nejreálnějších variant je pomocí úkolů své frakce, nebo při okrádání mrtvol a zajatců.

4.      Oblečení:

4.1.            Hornovsacká aliance

4.1.1.                  Jakákoliv pouštní uniforma (3color, vz95 pouštní, multicam, ACU apod), popřípadě speciální jednotky „na prasáky“, tzn. Pakol (nebo kšiltovka) + pouštńáky (nebo rifle) + Vesta. Ne woodlandy ani jiný vzor pro les!

4.2.            Hrádkistánci

4.2.1.                  Povoleny pouze lesní maskáče spodku, vrch nějaké potrhané staré tričko, nebo lépe celé suknice (např z prostěradla nebo nějaké hadry přez krk apod). Na hlavě Pakol, případně turban, či Shemag.

4.3.            Rožnovský Taliban

4.3.1.                  Stejně jako Hrádkistánci, pouze s tím rozdílem, že talibanec může mít na sobě taktickou vestu. Tohle je jednoznačné rozdělení talibanu od obyvatelstva.

5.      Uspořádání a pravidla akce

5.1.            Rozmístění sil

5.1.1.                  Zelená – Hornovsacká aliance, modrá – Hrádkistánská vesnice, červená – Rožnovský Taliban, růžová – Chosar Sahar (byznysman), hnědá – pole

 

 

hvv5-strany.jpg

 

 

5.1.2.                  Označení taliban-domorodec (hrádkistánec). V rámci bojových akcí apod. se mohou tyto dvě frakce míchat, tzn. Pokud má domorodec zbraň, či taktickou vestu, je považován za talibance a naopak pokud talibanec nemá zbraň ani taktickou vestu, je považiván za domorodce. Ovšem jejich hlavní úkoly, tedy domorodci-pěstování máku a talibanci-výroba opia, musí každá frakce plnit zvlášť tak, jak je již od počátku hry rozdělena, bez ohledu na vzhled hráče.

5.2.            Pěstování máku

5.2.1.                  Jedna dávka na výrobu jednoho opia se pěstuje jednu hodinu. Tzn. co celou hodinu (2000, 2100, atd) si budou moci Hrádkistánci vzít jednu dávku máku z pole. Pokud si dávku máku do půlhodiny (2030, 2130, atd) nepřevezmou, mák se znehodnotí a je již herně neplatný. Nový mák si mohou vzít zase co celou hodinu. Z toho vyplývá, že nelze dávky máku sčítat, aby si domorodec nepočkal tři hodiny a poté najednou vybral tři dávky.

5.3.            Výroba opia

5.3.1.                  Z máku se jedna dávka opia vyrábí vždy půl hodiny v sušárně, která musí stát na místě. Jakmile se mák do sušárny vloží, nelze jej vyndat nazpět, dokud neproběhne celý proces výroby (30min). S postavenou sušárnou nelze hýbat, tedy jakmile zvolíte na začátku hry místo pro sušárnu, nelze ji odtud přesunout, pokud ji nedemontujete. Sušárnu lze demontovat, ovšem tímto se její schopnost přeměnit mák v opium úplně zničí. Demontování sušárny trvá 20 minut. Jakmile se začne sušárna demontovat, tato akce je nevratná. Pokud frakce o sušárnu přijde nebo ji demontuje, dá se zakoupit nová u Byznysmana, nebo se dá ta stará opravit. Oprava je obratem, ovšem lze počítat s tím, že shánění nové sušárny je těžká věc a než ji byznysman pro vás sežene, může to trvat i hodinu.

5.4.            Obchodník

5.4.1.                  Obchodník je normální obyvatel, který ovšem není přímo Hrádkistánec. Je to podnikatel Rožnovského původu, který má otevřeny obchody různě po státech. Hodně cestuje a tak jej využívá Rožnovský Taliban pro přepravu opia Guerillám.

5.4.2.                  Bude mít postaven kumbál někde v poušti poblíž modré i zelené zóny.

5.4.3.                  U obchodníka se dají klasicky koupit životy, či jiné předměty. Dostávat individuální úkoly, nebo jen tak posedět u jeho kumbálu a koupit si pivko.

5.4.4.                  Obchodník může neomezeně chodit a domlouvat se s různýma frakcema na čemkoliv, ovšem veškerý prodej a obchod musí být výhradně prováděn v okruhu 15 m okolo jeho kumbálu.

5.5.            Zboží

5.5.1.                  Zbraně

5.5.1.1.            Tentokráte se nebudou zakupovat kartičky, ale zbraň bude brána jako reálná. Tzn. prohledávačky atd, jsou brány jako v reálu, nebo pokud má domorodec zbraň v rukách, může být zastřelen, či zatknut. Pokud se najdou zbraňe ve vesnici, nebo se odeberou mrtvolám, tyto mohou být odebrány do depozitu na určený čas 45 minut (tzn. zbraň sice zůstane vlastníkovi, ale v rámci fair-play se řekne dotyčnému čas, od kterého jeho zbraň může být teprve znovu užívána).

5.5.2.                  Pivo

5.5.2.1.            Cena piva v kumbálu u obchodníka je 10HT.

5.5.3.                  Životy

5.5.3.1.            1. život znázorňuje karta života, kterou si každý voják kupuje za své peníze. Tuto kartu nelze ukrást. Pokud tuto kartu hráč vlastní, příjde na svůj RP a kartu deaktivuje přetrhnutím. Hráč má nyní aplikován život a hraje dále bez čekání na respawn. Karty života jsou stěžejní záležitostí pro výhru daného vojáka. Každý hráč je povinen nasbírat jakýmkoliv způsobem co nejvíce životů pro svoji výhru. Je povinností každého vyřazeného hráče aplikovat kartu života pro svůj respawn, pokud tuto kartu vlastní. Cena života je 15 HT.

5.5.4.                  Občanský průkaz

5.5.4.1.            Slouží k identifikaci jména a národnosti dané osoby. Může se stát, že daný hráč se stane hledanou osobou silami HVSA, či naopak hlava některého člena HVSA bude vyhlášena Talibanem k eliminaci.

5.5.5.                  Sušárna

5.5.5.1.            160 HT (Pokud se sušárna demontuje, je nefunkční. Její součástky lze prodat obchodníkovi za 300HT, který jí repasuje a poté jí může znovu prodávat. Daná frakce nemůže sušárnu (kterou prodala) odkoupit zpět. Pokud frakce chce sušárnu používat a má pouze nefunkční díly, lze ji opravit, cena opravy stojí 100HT). Na sušárně bude lísteček, kde se budou zapisovat časy a operace které se na nich provádějí. (FRAKCE-TYP OPERACE-ČAS ZAHÁJENÍ DANÉ OPERACE)

5.6.            Herní Pravidla

5.6.1.                  Použití zbraní

5.6.1.1.            Hornovsacká aliance nesmí střílet na nikoho, kdo nemá u sebe viditelně zbraň, může ovšem každého dle libosti prohledat. Pokud má opfor na sobě taktickou vestu nebo zbraň, je automaticky brán za talibance a může být po něm zahájena palba dle libosti.

5.6.2.                  Herní smrt

5.6.2.1.            Platí zásah kuličkou kamkoliv i do helmy. Neplatí do zbraně a odražením. Zabití chladnou zbraní nelze ošetřit medikem a nesmí se nijak označit. Vyřazený neřekne v tomto případě „mám“, ale lehne si na zem v tichosti. Po každém zásahu si vyřazený lehne na dobu 10 minut na zem, po tuhle dobu simuluje mrvolu. Mrtvola se dá okrást o peníze. Znamená to tedy, že pokud k vám kdokoliv příjde a chce po vás peníze a vy herně představujete mrtvolu, musíte mu je vydat. Mrtvola se dá jednou oživit medikem, nebo cizím medikem pro případ zajetí. Druhá herní smrt se oživit medikem nedá, ale i po druhé herní smrti jste povini 10 minut představovat mrtvolu, kterou lze okrást o herní věci. Po uplynutí 10 minut, pokud máte kartu života, jste tuto povini použít a přijít na své mrtvoliště, kde tuto kartu přetrhnete a vložíte do schránky. Nyní můžete pokračovat ve hře. Pokud kartu nemáte, musíte čekat 30 minut pro oživení. Oživený voják vždy vychází z Respawn Pointu.

5.6.2.2.            Pokud jste zabiti nájemným vrahem, musí to být vždy nožem a tento člověk vám musí ihned po vaší smrti oznámit že je nájemný vrah. Tuto skutečnost posléze musíte nahlásit obchodníkovi a teprve poté může pokračovat klasicky na respawn. Lze nejprve postřelit cíl, poté k němu přijít, dorazit jej nožem, a následně oznámit že byl zabit nájemným vrahem.

5.6.2.2.1.                  Samozřejmě pokud tento úkol nedostanete vysloveně od obchodníka, nesmíte říkat jak se vám zachce, že jste nájemný vrah!

5.6.2.3.            Nožem se může dorážet, tzn. pokud je dotyčný postřelený a jeho mrtvolu si protivník pojistí nožem, tento dotyčný již nemá právo na medika a jeho smrt je brána jako smrt chladnou zbraní.

5.7.            Mimoherní zákony

5.7.1.                  Zakázán je jakýkoliv fyzický kontakt (použití pák, chvatů, škrcení apod). Je to taky z důvodu svolení piva ve hře a bezpečnosti.(Mimoherní důsledky)

5.7.2.                  Role-Playing: Každý se snaží hrát co nejlépe svoji postavu (charakter) tak, jakoby tento smyšlený svět byl skutečný. Při zásahu neříká „mám“, ale simuluje zásah řvaním a spadne na zem, apod. Oslovujeme se herními jmény. Hospodské rozhovory budou probíhat o smyšleném světě. Snažte se co nejvíce vžít do LARPu a prožívat, hrát svoji roli tak, jak nejlépe dovedete.

5.8.            Zajetí

5.8.1.                  Při výslechu musí vyslíchaný pravdivě (fair play) odpovědět pouze ANO, NE. Zajatce je možné v zajetí držet pouze 30 minut od ošetření medikem.

5.8.2.                  Při mučení je oznámeno zajatci, že je mučen a zajímající mu nahlásí své herní jméno. Pokud je zajatec herně mučen bude pro něj nachystán náročný postoj. Pokud při tomto postoji vydrží 10 minut, může se odebrat a bez řečí odejít. Pokud ne, musí vyklopit všechno co ví.

5.8.3.                  V případě, že byl dotyčný po zajetí zabit, tuto skutečnost si bere sebou do hrobu a i po respawnu o tomto faktu mlčí.

5.9.            Pyrotechnika

5.9.1.                  Veškerá pyrotechnika je zakázána!

5.10.        Kanály PMR

5.10.1.              1-3 Hradkistánci + Rožnovský Taliban

5.10.2.              4-6 HVSA

5.10.3.              7 Obchodník

5.10.4.              8 MOG

5.10.5.              Odposlouchávání je ZAKÁZANÉ!

6.      MOG

6.1.            FutureX

6.1.1.                  ICQ: 270-070-748

6.1.2.                  Tel: 732 558 450

6.1.3.                  mail: djcompaq@centrum.cz